JAK ZROBIĆ BLOGA TUTORIAL cz.2

 Tak jak obiecałem wczoraj dzisiaj zajmiemy się tym by nasz blok jakoś wyglądał. Zacznijmy sobie od górnej części motywu (tego miejsca gdzie ja mam wklejony wybuch bomby jądrowej). Po prostu kliknij po lewej stronie menu opcje motywy.

Po kliknięciu powinno się pojawić coś takiego.
Kliknij napis dostosuj. Otworzy ci się coś takiego.
Teraz kliknij zmień obraz.

Teraz możesz wybrać to zdjęcie z dostępnych lub przesłać z plików w komputerze. 

Osobiście polecam tę drugą opcję.

Gdy wybieracie zdjęcie po prostu kliknijcie zdjęcie i przycisk gotowe. Prześlij obraz jest trochę bardziej skomplikowany ale nadal banalny i sami się pewnie domyślicie co zrobić ale mimo to napisze. Gdy klikniecie w ów opcje pojawi wam się takie okienko.
Kliknij wybierz obraz. No i znajdź w plikach obraz odpowiedni. Gdy już to zrobisz kliknij przycisk gotowe.
Pamiętaj też by do każdego posta dodawać zdjęcie (przekonałem się jak beznadziejnie wygląda post bez zdjęcia. Ze zmian kosmetycznych to chyba tyle więc omówię od razu gadżety. Klikacie na lewej stronie menu układ.
Pojawi ci się coś takiego.

Teraz przy kwadracie z napisem pasek boczny (góra)  jest tabelka z napisem o mnie kliknij kredę koło niej a następnie odhacz pokazuj ten widżet. 

Paska bocznego (górnego) już nie tykaj zajmij się paskiem bocznym (dolnym). Będziemy teraz robić to co u mnie możesz zobaczyć najnowszego Lucky Luke'a a jak na niego klikniesz to przekierowuje cię na stronę egmontu gdzie możesz kupić ów komiks. Klikasz dodaj gadżet, a później grafika.
Napisanie tytułu (tego wielkiego napisu gdzie pisze NAJNOWSZY LUCKY LUKE) oraz opisu (tego małego napisu gdzie pisze nazwa NAJOWSZEGO LUCKY LUKE'A) nie powinny wam sprawiać problemu jednak co do linka i grafiki nie wszyscy zrozumieją. 
Po prostu napisz w wyszukiwarce to co cię interesuje. 

No i patrzysz na wyniki. Pokazałbym wam moje ale ze względu na to że wyskoczyły mi funnficki z sansem w roli głównej to możecie się spodziewać że cenzuralne toto nie było. Pokaże jedynie to co sam wybrałem.
Tak to mi wyskoczyło bo wiecie wysoka jakość w nazwie a wpisałem ja-kośc-owego sansa.



Dobra czas najwyższy wejść na stronę i skopiować link z góry.
Wystarczy wkleić link. Teraz załatwmy jakiś fajny obrazek. Kliknijcie zaimportuj go z komputera.
Teraz znajdź w plikach jakiś fajny obrazek i gotowe.





Polecam sprawdzić na swojej stronie czy ci wyszło.
No i mamy naszego sansa.
Gdy go klikniesz powinna pojawić się strona! Chyba że coś spartaczyłeś tak jak ja w tym przypadku...
Wtedy zrobiłem małe poprawki i teraz strona przekierowuje do zestawu sans fight undertale do przegłosowania w lego ideas.

 UWAGA!!! NIE JA JESTEM AUTOREM ZESTAWU I NIKT MI NIE ZAPŁACIŁ BYM GO PROMOWAŁ!!!!
Spraw by sans pojawił się na sklepowych półkach dzięki głosowaniu na ten zestaw! Naprawdę jest mało głosów a zostało tylko 60 dni do końca!! Masz facebooki czy inne social media? Promój na nich ten zestaw już teraz!!!! Także inne zestawy undertale'a! Wesprzyj sansa i pomóż mu zaistnieć!!!
Pamiętajcie jeszcze o Q&A i napiszcie czy przypadkiem nie używam za małej czcionki.






Komentarze

  1. wow.super post. dzięki. nie sądziłam ze to takie proste. już jutro sama spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że przeczytałeś/aś cz.1 gdzie pisze o podstawach.

      Usuń
  2. Rewelka :) Czcionka jest wg mnie ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Na innych blogach widziałem większe i miałem wątpliwości.

      Usuń
  3. a może faktycznie mogłaby być większa. milej by sie czytało. ale ogólnie tak też jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

RANKING GIGANTÓW Z POPRZEDNIEGO ROKU

KOLEKCJA DONA ROSY! ŻICSM, HISTORIA MŁODYCH SKAUTÓW I PECH GOGUSIA. TOM 4,5 I 8 RECENZJA.

GIGANT POLECA WESPÓŁ W ZESPÓŁ-RECENZJA