KOLEKCJA DONA ROSY! ŻICSM, HISTORIA MŁODYCH SKAUTÓW I PECH GOGUSIA. TOM 4,5 I 8 RECENZJA.

 Przez długi czas nic nie pisałem na blogu, ale wiecie wraz z początkiem szkoły coraz mniej czasu. Jednak tak jak napisałem poprzednio przyszły do mnie trzy komiksy z kolekcji Rosy. W zamian za to że nic nie pisałem zrecenzuje wszystkie trzy.


Pierwszy dostałem tom 8 więc od niego zacznę

Już od samego początku dostajemy sympatyczną historię o tym jak Hyzio, Dyzio oraz Zyzio zostali młodymi skautami. Nie chcę nic więcej o niej pisać sami musicie się z nią zapoznać.

Później będziemy mieli do czynienia z czarnym rycerzem i Uniwersolem™ Uwierzcie że razem potrafią (ta część została usunięta z powodu że nie chce i wy raczej też nie byście oskarżali mnie o wszelkiego rodzaju spojlery a wolę napisać tu coś takiego niż się z wami użerać w komentarzach). Sami zresztą widzicie.
Później Goguś będzie mieć nietypowe (w jego życiu w zasadzie typowe, ale nieważne) urodziny.

Następnie mamy do czynienia z rozdziałem dodatkowym ŻICSM-a, ale ten temat poruszymy później.
Następna historia jest o poszukiwaniu skarbu holendra.
Później komiks ukaże nam aż potrójny sequel barksowskich historii. Zakazana dolina, Przyprawa z wyprawy i Na tropie jednorożca.
Później Sknerus ruszy znaleźć wieczne bogactwo.
Nie zapominajmy także o różnych ilustracjach albumów i kulisach. Cały tom jest bardzo ładnie zrobiony.
OCENA 9,5/10
Teraz czas na tomy, które kupiłem gdyż był to najtańszy ŻICSM.
Od razu zaznaczę że tomy są tak estetycznie zrobione jak wyżej wspomniany egzemplarz. Nie będę raczej pisać o tomach, bo jest to po prostu ŻICSM. Powiem tylko o dwóch dodatkowych historiach z Najbogatszego Kaczora.
W Skarbnicy Wiedzy Sknerus i siostrzeńcy wyruszają w poszukiwaniu tytułowej skarbnicy wiedzy.
W najdłuższym skoku Donald i Goguś chcą wygrać w zimowych igrzyskach.
Czas na recenzję ŻICSM!
Zapewne wielu z was już to czytało jednak do było moje pierwsze zetknięcie z tym... Dziełem sztuki! Wiem że wszyscy to wychwalają, więc nie będę tu bezsensu pierniczyć. Chcę tylko powiedzieć że z tak głęboką historią nie miałem styczności od lat. Mimo wszystko przeczytałem tylko główne 12 historii głównych, Kowboja Kapitanem i Pierwszą Dziesięciocentówkę. Jeszcze trochę mi zostało!!
OCENA ŻICSM 18/10 (WIEM ŻE ZA CZĘSTO ROBIĘ OCENY WYBIJAJĄCE PO ZA SKALE, ALE TRUDNO)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GIGANT POLECA WESPÓŁ W ZESPÓŁ-RECENZJA

JAK ZROBIĆ BLOGA TUTORIAL cz.2