PIERWSZY POST NA BLOGU (omówienie bloga)

 Z racji że w zasadzie nie mam praktycznie żadnego pomysłu na spędzenie następnych miesięcy swojego życia to stwierdziłem że blog może być małym urozmaiceniem. Zawsze chciałem pisać recenzje więc postanowiłem że na tym blogu będą się one pojawiać. Stąd nazwa Spartaczyć Albo Nie, bo będziemy sprawdzać czy ktoś coś spartaczył czy też mamy do czynienia z prawdziwą perełką. Z racji że uwielbiam komiksy oraz gry głównie nimi będę się zajmował, ale (gdy wyjdzie jakiś ciekawy temat co z roku na rok jest niestety coraz rzadsze) to pojawią się także recenzje filmów.

Mam nadzieje że ktoś się zainteresuje tym blogiem. Poza tym najprawdopodobniej dzisiaj wejdzie pierwsza recenzja.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

RANKING GIGANTÓW Z POPRZEDNIEGO ROKU

KOLEKCJA DONA ROSY! ŻICSM, HISTORIA MŁODYCH SKAUTÓW I PECH GOGUSIA. TOM 4,5 I 8 RECENZJA.

GIGANT POLECA WESPÓŁ W ZESPÓŁ-RECENZJA