GIGANT POLECA EXTRA DISNEY 100-DOŚĆ NIETYPOWY POMYSŁ RECENZJA

We wtorek napisałem recenzję Giganta Poleca Wespół W Zespół, ponieważ dostałem go przedpremierowo. Za to w środę wyszedł kolejny tom Giganta Poleca Extra pt. Disney 100. Tak jest to rocznicowe wydanie. Jest to wg. mnie miła odmiana jednak w takich komiksach zazwyczaj nie obędzie się bez spartaczenia czegoś. Czy tym razem też tak będzie?
 Wszystkie historie to w zasadzie filmy przedstawione w komiksie tylko że akcja rozgrywa się sto lat później. W zasadzie pochwalił bym jakiś komiks, ale nie mam który. Wszystkie są oparte na tym samym schemacie czyli wziąć jakąś krótkometrażówkę Disneya i w zasadzie zrobić to samo tylko z elektronicznymi gadżetami.


Nie jest to jakaś tragedia, ale następnym razem to się chłopaki bardziej postarajcie...

Mimo wszystko dużym atutem jest okładka, która odbija światło. Niby tylko kwestia kosmetyczna, ale naprawdę prezentuje się majestatycznie. Kolejnym plusem jest omówienie oryginalnego filmu przed każdą nowszą wersją przez co można wiedzieć czy parodiowanie wyszło naszym artystom.


Swoją drogą mam w planach kupić komiksy z kolekcji Rosy więc możecie się spodziewać ich recenzji w najbliższym czasie. Pamiętajcie także o Q&A.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GIGANT POLECA WESPÓŁ W ZESPÓŁ-RECENZJA

JAK ZROBIĆ BLOGA TUTORIAL cz.2