RANKING KOMIKSÓW Z KOLEKCJI DONA ROSY

W czasie kiedy mnie nie było zdążyłem nabyć wszystkie komiksy z kolekcji Rosy (prócz tego niedostępnego 10-tego tomu). Oto więc ranking!



Bardzo ciężko było mi się zdecydować na ostatnie miejsce. Dałem ten tom tak nisko z powodu że wiele historii nie jest w 100%  stworzonych przez Rosę. Mimo wszystko mamy do czynienia z tomem, z którego humor i dobre rysunki wręcz się wylewają. Nie wspominając już o klasycznym, tytułowym sequelu komiksu Barksa!
Miejsce 8. Syn Słońca 
Co prawda pierwszy tom kolekcji, ale jednak Rosa nie wykazał tu pełni swoich możliwości.... Co nie oznacza że tom jest zły, bo szczyt możliwości Rosy jest wysoki (chodzi mi o ŻICSM). Jest tu coś co w komiksach najbardziej cenię. Szalone przygody, świetne wyprawy, powrót do młodości Sknerusa. Nic tylko kupować!
Miejsce 7. Pod Kopułą
Z tego tomu szczególnie zapadł mi w pamięć komiks oparty o głupim pomyśle W wysokiej wieży, w którym Donald jest pomywaczem okien, i tytułowy komiks gdzie Sknerus rywalizuję z złodziejem. 

Z bólem serca ten tom wstawiłem na tą pozycję. Chciałbym coś więcej o nim o powiedzieć jednak wszystko tu to są świetne historie!

Tom zawiera takie komiksy jak Kaczor, którego nie było, tom wydany z okazji 60 urodzin Kaczora Donalda. Swoją drogą komiks powstały przez tą samą przyczynę, będzie w najnowszym tomie kolekcji Giorga Cavazanna. Skarbiec Krezusa opowiadający o poszukiwaniu..... nie zgadniecie...… skarbca Krezusa! Stąd do małości gdzie Donald i Sknerus się zmniejszają, oraz Dwa serca w Jukonie, czyli kolejny rozdział ŻICSMU! 

Mogę dużo mówić jednak nie zdradzę wam więcej niż w osobnym tekście.
No któż by się spodziewał?! Chyba nie muszę dużo pisać. Wszędzie ŻICSM!


To już na tyle z tekstu. Mam nadzieję że pomógł wam wybrać odpowiedni tom do zakupu.









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

GIGANT POLECA WESPÓŁ W ZESPÓŁ-RECENZJA

JAK ZROBIĆ BLOGA TUTORIAL cz.2